PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki
  • F.H.U.MOLAR Grzegorz Gąsiorek
  • WWW.SHOP-CLEAN.PL
    F.H.U.MOLAR
    Grzegorz Gąsiorek
    Słopnice 1427
    34-615 Słopnice
    NIP: 7371923926
    NIP: 7371923926
  • E-mail:biuro@shop-clean.pl
  • Telefon604775047
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
  • PayU
  • eserivce
  • iMoje
  • BLIK

Zasady wysyłki

Koszty Transportu w sklepie shop-clean.pl

Przy płatności przelewem

Wysyłka firmą kurierską DPD

» Zamówienie do 30kg – koszt wysyłki 16,50 zł.

» Zamówienie od 30kg do 60kg – Koszt wysyłki wynosi 33,00 zł

» Zamówienie od 60kg do 90kg – Koszt wysyłki wynosi 49,50 zł

» Zamówienie od 90kg do 120kg – Koszt wysyłki wynosi 66,00 zł

» Zamówienie od 120kg do 150kg – Koszt wysyłki wynosi 82,50 zł


 

Przy płatności przy odbiorze (pobranie)

Wysyłka firmą kurierską DPD

» Zamówienie od 1kg do 30kg – koszt wysyłki 19,99 zł.

» Zamówienie od 30kg do 60kg – koszt wysyłki 39,99 zł.

» Zamówienie od 60kg do 90kg – koszt wysyłki 59,99 zł.

» Zamówienie od 90kg do 120kg – koszt wysyłki 79,99 zł.

» Zamówienie od 120kg do 150kg – koszt wysyłki 99,99 zł.

 

» Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości.


 

» Dostarczamy nasze przesyłki na kilka sposobów.


 

Bardzo ważna rzecz przy doręczaniu paczek to informacja kto to robi. Nasz sklep współpracuje z firmą kurierską DPD oraz IN POST  . Mamy duże zaufanie do tego przewoźnika, współpracujemy z nimi już od jakiegoś czasu i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni.
 

» Ubezpieczenie i reklamacja uszkodzonej przesyłki

Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości w razie uszkodzenia jej w czasie transportu. Koszt ubezpieczenia wliczony jest już w cenę kosztu wysyłki. 98% nadanych przez nas paczek dochodzi cało, aczkolwiek pozostają nam 2% paczek gdzie zostanie uszkodzona zawartość przesyłki. Jeżeli paczka zostanie w czasie transportu uszkodzona nie jest to powód do niepokoju, gdyż dzięki ubezpieczeniu przewoźnik pokrywa koszty uszkodzeń. Co ważne jeżeli zdarzy się już uszkodzenie paczki to wszystkie sprawy związane z reklamacjami załatwia nasz sklep u przewoźnika a Państwu od razu dosyłamy elementy, jakie zostały uszkodzone. Jest to najlepszy system, gdyż my wiemy jak to załatwić i nie zostawiamy tego na Państwo głowie. Z Państwa strony do reklamacji potrzebujemy tylko „Protokołu szkodowego” sporządzonego z kurierem. Protokół taki należy do nas wysłać dogodnym sposobem na adres e-mail:  biuro@shop-clean.pl  lub tradycyjną pocztą na poniższy adres:

Sklep shop-clean.pl, ul. Słopnice 1427 , 34-615 Słopnice

 

» Odbiór przesyłki

Dokładne oględziny otrzymanej przesyłki nie są konieczne w chwili dostarczenia, ze względu na fakt, że klient może zgłaszać reklamacje na skutek uszkodzeń w transporcie drogowym w terminie 7 dni o daty otrzymania przesyłki. W obecności kuriera sprawdzamy przesyłki, których opakowanie zewnętrzne budzi zastrzeżenia co do występujących uszkodzeń. W takim przypadku sprawdźmy zawartość przesyłki i w przypadku uszkodzeń spiszmy protokół szkody z kurierem.


 

» Odbiór osobisty - Słopnice

Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zamówionego u nas w sklepie po wcześniejszym zamówieniu towaru oraz po umówieniu się na odbiór Oczywiście w momencie złożenia zamówienia potrzebujemy trochę czasu na przygotowanie i uszykowanie towaru do odbioru, także nim zdecydujecie się Państwo na odbiór osobisty poczekajcie na potwierdzenie tego faktu od obsługi sklepu internetowego tel. 604775047


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu