Przy płatności przelewem
Wysyłka firmą kurierską DPD
» Zamówienie do 30kg – koszt wysyłki 16,50 zł.
» Zamówienie od 30kg do 60kg – Koszt wysyłki wynosi 33,00 zł
» Zamówienie od 60kg do 90kg – Koszt wysyłki wynosi 49,50 zł
» Zamówienie od 90kg do 120kg – Koszt wysyłki wynosi 66,00 zł
» Zamówienie od 120kg do 150kg – Koszt wysyłki wynosi 82,50 zł
Przy płatności przy odbiorze (pobranie)
Wysyłka firmą kurierską DPD
» Zamówienie od 1kg do 30kg – koszt wysyłki 19,99 zł.
» Zamówienie od 30kg do 60kg – koszt wysyłki 39,99 zł.
» Zamówienie od 60kg do 90kg – koszt wysyłki 59,99 zł.
» Zamówienie od 90kg do 120kg – koszt wysyłki 79,99 zł.
» Zamówienie od 120kg do 150kg – koszt wysyłki 99,99 zł.
» Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości.
» Dostarczamy nasze przesyłki na kilka sposobów.
Bardzo ważna rzecz przy doręczaniu paczek to informacja kto to robi. Nasz sklep współpracuje z firmą kurierską DPD oraz IN POST . Mamy duże zaufanie do tego przewoźnika, współpracujemy z nimi już od jakiegoś czasu i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni.
» Ubezpieczenie i reklamacja uszkodzonej przesyłki
Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości w razie uszkodzenia jej w czasie transportu. Koszt ubezpieczenia wliczony jest już w cenę kosztu wysyłki. 98% nadanych przez nas paczek dochodzi cało, aczkolwiek pozostają nam 2% paczek gdzie zostanie uszkodzona zawartość przesyłki. Jeżeli paczka zostanie w czasie transportu uszkodzona nie jest to powód do niepokoju, gdyż dzięki ubezpieczeniu przewoźnik pokrywa koszty uszkodzeń. Co ważne jeżeli zdarzy się już uszkodzenie paczki to wszystkie sprawy związane z reklamacjami załatwia nasz sklep u przewoźnika a Państwu od razu dosyłamy elementy, jakie zostały uszkodzone. Jest to najlepszy system, gdyż my wiemy jak to załatwić i nie zostawiamy tego na Państwo głowie. Z Państwa strony do reklamacji potrzebujemy tylko „Protokołu szkodowego” sporządzonego z kurierem. Protokół taki należy do nas wysłać dogodnym sposobem na adres e-mail: biuro@shop-clean.pl lub tradycyjną pocztą na poniższy adres:
Sklep shop-clean.pl, ul. Słopnice 1427 , 34-615 Słopnice
» Odbiór przesyłki
Dokładne oględziny otrzymanej przesyłki nie są konieczne w chwili dostarczenia, ze względu na fakt, że klient może zgłaszać reklamacje na skutek uszkodzeń w transporcie drogowym w terminie 7 dni o daty otrzymania przesyłki. W obecności kuriera sprawdzamy przesyłki, których opakowanie zewnętrzne budzi zastrzeżenia co do występujących uszkodzeń. W takim przypadku sprawdźmy zawartość przesyłki i w przypadku uszkodzeń spiszmy protokół szkody z kurierem.
» Odbiór osobisty - Słopnice
Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zamówionego u nas w sklepie po wcześniejszym zamówieniu towaru oraz po umówieniu się na odbiór . Oczywiście w momencie złożenia zamówienia potrzebujemy trochę czasu na przygotowanie i uszykowanie towaru do odbioru, także nim zdecydujecie się Państwo na odbiór osobisty poczekajcie na potwierdzenie tego faktu od obsługi sklepu internetowego tel. 604775047