Drogi kliencie jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu którego dokonałeś na sklepie www.shop-clean.pl i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! Powiadom nas o tym fakcie (pismem wysłanym na adres siedziby (patrz niżej) lub mailem na adres biuro@molar.com.pl), a następnie odeślij nam towar własnym transportem (np. kurierem), kierując go na adres naszego magazynu:
Nie zapomnij dołączyć do paczki:
dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem.
wypełnionego formularza - do ściągnięcia poniżej:
W przypadku wymiany konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru.
Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz.
Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.
Pamiętaj, że:
podstawowym warunkiem wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym (czysty, "pozbawiony zapachu"). Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot gotówki za towar. Najlepszym sposobem jest odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym dostarczyliśmy przesyłkę.
pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu, a zazwyczaj odbywa się to znacznie szybciej,
na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) masz 14 dni od daty jego otrzymania,
nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt (za wyjątkiem ustalenia takiego stanu rzeczy z obsługą sklepu) oraz paczek odesłanych za pobraniem,
Aby ułatwić procedurę zwrotu lub wymiany przygotowaliśmy dla Ciebie powyższy formularz, który wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w pudełku wraz z paragonem lub fakturą. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.
Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, nie panikuj! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.
WAŻNE!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o zgłoszenie szkody najlepiej w formie pisemnej na adres
biuro@molar.com.pl lub bezpośrednio na adres sklepu internetowego:
Sklep shop-clean.pl - ul. Słopnice 1427, 34-615 Słopnice
Czas na zgłoszenie szkody jest krótki i wynosi jedynie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, także najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń stosownym rozwiązaniem jest sporządzenie protokołu szkody. W tym celu przygotuj numer listu przewozowego, na podstawie którego otrzymałeś /aś przesyłkę i skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej DPD pod numerem +48 , na okoliczność spisania protokołu szkody.
Kolejnym elementem jest dostarczenie kopii protokołu szkody do naszej firmy. Najdogodniejszą formą jest wysłanie wiadomości e-mail : biuro@molar.com.pl
Po dopełnieniu tych kilku prostych czynności w terminie około trzech dni roboczych dostarczymy wszystkie elementy, które uległy uszkodzeniu (na koszt sprzedającego).
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt w sprawach reklamacyjnych pod numerami telefonów
tel.: +48 604-775-047
lub
e-mail: biuro@molar.com.pl