Produkty ortopedyczne & Sprzęt rehabilitacyjny
Sklep internetowy w domenie https://www.shop-clean.pl prowadzony jest przez firmę
Firma Handlowo Usługowa MOLAR Grzegorz Gąsiorek
adres firmy: 34-615 Słopnice, ul. Słopnice 1427.
NIP: 7371923926
REGON 120283634
e-mail: biuro@molar.com.pl
§ 1.1 Ochrona Danych Osobowych
§ 1.2 Dane Osobowe przekazywane przez klientów sklepu internetowego https://www.shop-med.pl są administrowane i przetwarzane przez firmę F.H.U. MOLAR Grzegorz Gąsiorek z siedzibą : 34-615 Słopnice 1427 w celu: Realizacji zamówienia, umowy.
§ 1.3 Dane Osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
§ 1.4 Pozostałe informację dotyczące ochrony danych osobowych zostały umieszczone w zakładce Polityka Prywatności
§ 2.1 Zamawianie produktów odbywa się za pomocą sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://www.shop-clean.pl
§ 2.2 Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym jest posiadanie aktywnego adresu e-mail, poprawne wypełnienie formularza z danymi odbiorcy, adresu e-mail, określenie formy płatności i sposobu dostarczenia przesyłki,
§ 2.3 Zaraz po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym do odbiorcy zostanie wysłany e-mail z podsumowaniem zakupów oraz podanymi danymi do faktury oraz wysyłki.
§ 2.4 Sklep internetowy w domenie https://www.shop-clean.pl jest czynny przez całą dobę w ciągu wszystkich dni w roku. Zamówienia składane w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu pracującym następującym po dniu złożenia zamówienia.
§ 2.5 Firma F.H.U. MOLAR zastrzega sobie prawo do odrzucenia nieprawidłowo, błędnie lub częściowo niewypełnionych formularzy w tym nie zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez kupującego.
Firma nie będzie realizowała zamówień,
(1) których nie uda się potwierdzić,
(2) jeśli w określonym czasie 7 dni na konto firmy nie wpłynie kwota określona w zamówieniu(przy wyborze płatności Wpłata na Konto),
(3) jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta(odmowa przyjęcia przesyłki od kuriera) .
§ 2.6 Osoba zamawiająca może korygować złożone zamówienie tylko do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
§ 2.7 Firma F.H.U. MOLAR zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego o tym informowania. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, jak i tych, które zostały potwierdzone.
§ 2.8 Firma F.H.U. MOLAR wystawia dokument sprzedaży Paragon lub na życzenie fakturę VAT na dane odbiorcy pobrane z formularza zamówienia.
§ 3.1 Do zamówienia będą doliczone koszty wysyłki, ich wysokość będzie podana podczas wyboru formy płatności i firmy dostarczającej przesyłkę.
§ 4.1 Szczegółowe ustalenia dotyczące realizacji usługi dostarczenia przesyłki są zależne od firmy kurierskiej, jaką wybrał zamawiający.
Regulaminy dostępne są na stronach internetowych odpowiednich firm kurierskich.
§ 4.2 Firma F.H.U. MOLAR zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
§ 4.3. W czasie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do zweryfikowania zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jednak, jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru lub dostarczony towar jest inny niż zamawiany, lub jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedającego czyli firmę F.H.U. MOLAR telefonicznie kontaktując się pod nr telefonu 604-775-047
§ 5.1 Firma F.H.U. MOLAR w swoim sklepie internetowym posiada trzy metody płatności: płatność za pobraniem, płatność przelewem tradycyjnym oraz rozliczenie transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem systemu płatności firmą PAYU - payu.pl.
§ 6.1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu muszą być zgłaszane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki. Protokół musi posiadać kurier doręczający. Protokół taki musi być sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera, winien zawierać dokładny opis uszkodzenia/braku datę, godzinę i czytelny podpis kuriera.
§ 6.2. Jeżeli zakupiony towar posiada wady techniczne, należy go niezwłocznie odesłać koniecznie z opisem wady oraz kopią faktury/paragonu.
§ 6.3. Zakupione towary są objęte gwarancją producenta i/lub dystrybutora.
§ 6.4. Wysyłka reklamowanego towaru odbywa się na koszt firmy F.H.U. MOLAR po uprzednim ustaleniu sposobu wysyłki.
§ 7.1. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, wysyłając oświadczenie na piśmie na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną na adres mail: biuro@molar.com.pl w terminie czternastu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy.
§ 7.2.Przedmioty higieniczne i osobistego użytku użyte przez jedną osobę (nawet jedynie w celu sprawdzenia) nie spełniają już więcej wymogów higienicznych do użycia przez inną osobę. W ten sposób noszą one ślad użycia i ze względów na ochronę zdrowia nie uznajemy takich zwrotów.
§ 7.3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę/paragon.
§ 7.4. W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający musi odesłać przesyłkę należycie zabezpieczoną w terminie nie przekraczającym 14 dni w stanie nie uszkodzonym i nadającym się do ponownej sprzedaży produkcie. Koszty związane z odesłaniem towaru ponosi kupujący.
§ 7.5. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku, kiedy towar nie był używany (nie nosi jakichkolwiek śladów używania) oraz jest oryginalnie opakowany. Towar nie podlega zwrotowi, jeśli Zamawiający rozpakował towar lub naruszył plomby zabezpieczające towar.
§ 7.6. Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru oraz kosztu przesyłki w jedna strona do klienta (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki zwrotnej), nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez F.H.U. MOLAR
zwróconego towaru, na rachunek bankowy Zamawiającego.
§ 8. Czas realizacji zamówienia
Zamówienia złożone po godzinie 12:00, zostaną oddane do realizacji następnego dnia roboczego.
Zamówiony towar jest dostarczany do Klienta ciągu 2-3 dni roboczych , jednak ze względu na specyfikację sprzedawanego towaru (różnorodność produktów np. rozmiary produktów, rodzaje lewa/prawa, modele, kolory) sporadycznie może się zdarzyć, że przesyłka będzie dostarczona w ciągu 2-6 dni roboczych, ale o tym fakcie klient zostanie niezwłocznie powiadomiony zaraz po zakupie.
Firma F.H.U. MOLAR zastrzega sobie prawo do:
§ 8.1. Modyfikacji cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
§ 8.2. Wycofania poszczególnych towarów z oferty sklepu internetowego,
§ 8.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
§ 1.1 Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt.
§ 1.2 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod
adresem biuro@molar.com.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
§ 1.3 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
§ 1.4 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
§ 1.5 Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
§ 2.1 Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Jednak w przypadku gdy kupujący nie otrzymał listy serwisów,bądź na stronie producenta nie ma takowej informacji należy zwrócić bezpośrednio na adres mailowy naszej firmy: biuro@molar.com.pl w celu uzyskania listy serwisów.
§ 2.2 Adres do reklamacji: Firma Molar, ul. Słopnice 1427, 34-615 Słopnice
§ 3.1 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
§ 3.2 Aby odstąpić od umowy zawartej w tym sklepie internetowym, należy złożyć Firmie MOLAR. stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@molar.com.pl
§ 3.3 Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Przesyłkę należy nadać na adres:
Firma MOLAR
Grzegorz Gąsiorek
ul. Słopnice 1427
34-615 Słopnice
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
§ 4.1 Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Sklepu nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1)o świadczenie usług, jeżeli F.H.U. MOLAR. wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta;
2)w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi F.H.U. MOLAR nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6)w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7)w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie F.H.U. MOLAR nie ma kontroli;
8)w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9)o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Wszystkie produkty wystawione przez firmę MOLAR są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
§6.1Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy